Pazartesi - Cumartesi 09:00 - 19:00 / Pazar - Kapalı0850 885 2 774ETİLER / ALTUNİZADE

Ayak Tabanı Ağrısı Çözümleri

6 Ağustos 2018 by maksimumweb.com0
image-4-1-1-1200x901.png
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ayak tabanı ağrılarında uygulama aşamasına geçilmeden önceki süreçte ağrının sebebinin belirlenmesi gerekir. Fazla kilolardan kurtulmak, ayakkabı seçimine özen göstermek ve ortopedik ayakkabıları tercih etmek, günlük olarak ayak egzersizleri yapmak sizi rahatlatarak, günlük hayatınıza daha az etki etmesini sağlar. Kadınlarda  bu süreçte sivri burunlu ve topuklu ayakkabı giyimi kısıtlanmalıdır. Yapacağınız egzersizlerde daha yumuşak zeminler tercih edilmelidir. Günlük olarak ayaklara masaj yapılmalı ve ılık suda bekletilmelidir. Tüm bu müdahalelere rağmen ağrınız geçmiyorsa, en kısa sürede bir doktora görünmeniz tavsiye edilir.

Özellikle morton nöroma rahatsızlığı yaşayan hastaların bakım sürecinde rahat ayakkabıları tercih etmesi oldukça önemlidir. Kişiye özel tabanlık kullanımı bu hastalığın şikayetlerini azaltmaya yöneliktir. Kişiye özel tabanlık sinir baskısının azaltılmasına yardımcı olur. Tüm bunlara rağmen ağrı azaltılamıyorsa kortikosteroid enjeksiyon yardımıyla ayaktaki ödem azaltılarak ağrının dindirilmesi hedeflenir.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.