Podolog ve Podoloji Nedir?

Podolog Kimdir?

Podolog kimdir; ayak sağlığı ve hastalarında bakım ve tedavi rolünü üstlenen uzman sağlık çalışanıdır. Unutmayınız ki ayak sağlığı ve ayak bakımı konusunda size en yararlı bilgiyi podolog sunar. Ayak hastalıkları veya rahatsızlıkları podoloğunuza danışmayı ihmal etmeyiniz.

Podolog Ne İş Yapar?

Podolog ne iş yapar; bir podolog, kendisinin yetkin ve deneyimli olduğu ayak sağlığı ve ayak bakımı alanında hizmet sunar. Ayak sağlığı hakkındaki yeterli tüm bilgi ve deneyime sahiptir. Hızlı ve yaratıcı düşüncelere sahip, hasta bireyler ile iletişimi de oldukça iyidir.

Podoloji Nedir?

Podoloji nedir, Latincede ayak anlamına gelen Podo ile bilim anlamına gelen Loji kelimelerinin birleşiminden doğmuş ayak bilimi yani Podoloji, ayak hastalıkları tedavisi ve bakımı hizmeti sunan normalde hekimler tarafından uygulanmayan ayak sağlığının gerekli olduğu durumlarda ayak bakımı şekli ve önleyici iyileştirici ve tedavi edici bir sağlık genelde ayak hastalıklarına üzerine tedavi ve bakım hizmeti sunan bir sağlık alanıdır.

Podoloji Ne İş Yapar?

Podoloji ne iş yapar; Podoloji ayak sağlığı ile ilgilenir. Batık tırnak iyileştirme ve tedavisi, diyabetik ayak bakımı, kalınlaşmış tırnak bakımı, nasırlı ayak rehabilitasyonu, tırnak mantarı bakımı ve tedavisi, şekil bozukluğu olan (deforme olmuş) ayak rehabilitasyonu, topuk çatlağı bakımı ve tedavisi, aşırı terleyen ayak bakımı, ayak tabanı deri sertleşmesi, sporcu ve dansçı ayak bakımı, ayak basış bozuklukları tanısı ve cerrahi olmayan ortoz uygulamaları ile ilgilenir. Uzman Podolog Elif Demir ayak sağlığı merkezi ve ayak bakımı merkezi ile ücretsiz muayene desteği ile siz değerli hastalarımızın tedavilerinde yardımcı olmaktadır